FAQ2021-02-09T16:24:28+00:00
Veel gestelde vragen

COVID-19:

Vanwege de aangescherpte maatregelen, kun je op deze pagina verschillende informatie vinden m.b.t. wat wel en wat niet mogelijk is op dit moment.

Laatse update: 09 februari 2021.

Algemene informatie:

Winkel: Is gesloten tot 02 maart 2021. Vanaf 10 februari 2021 is het mogelijk om te bestellen en af te halen.

Werkplaats: Is geopend. Gemaakte afspraken gaan ”gewoon” door.

Klantenservice: Voor alle vragen zijn wij gewoon te bereiken.

Bestellen & Afhalen:

Vanaf 10 februari 2021 is het mogelijk om gebruik te maken van Bestellen & Afhalen. Klik HIER om er meer over te lezen!

Kan mijn fiets gebracht of opgehaald worden als ik een afspraak heb?2020-12-24T08:23:19+00:00

Jazeker! Zorg ervoor dat je dit bij het maken van de werkplaatsafspraak even aangeeft.

Hoe zijn jullie te bereiken?2020-12-24T08:21:39+00:00

Wij zijn telefonisch, via Whatsapp, via Facebook, via de website of per mail te bereiken. Ons telefoonnummer is ook het nummer dat je kunt gebruiken om ons te Whatsappen.

Kan ik mijn fiets zonder afspraak brengen?2020-12-24T08:24:15+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij willen allereerst drukte voorkomen, daarom adviseren wij om contact op te nemen met ons voor je komt.

Wat is jullie winkelbeleid gedurende de lockdown?2021-02-09T16:26:47+00:00

De winkel is vanaf 15 december 2020 gesloten. Echter is onze werkplaats wel geopend, dus een je fiets brengen voor een werkplaatsafspraak maken is wel mogelijk. Dit zal zo blijven tot en met 02 maart 2021. Daarnaast is het mogelijk om vanaf 10 februari gebruik te maken van het Bestellen en Afhalen. Klik HIER voor meer informatie.

Ga naar de bovenkant