FAQ2021-01-06T11:10:23+00:00
Veel gestelde vragen

COVID-19:

Vanwege de aangescherpte maatregelen, kun je op deze pagina verschillende informatie vinden m.b.t. wat wel en wat niet mogelijk is op dit moment.

Laatse update: 06 januari 2021.

Algemene informatie:

Winkel: Is gesloten tot 19 januari 2021

Werkplaats: Is geopend. Gemaakte afspraken gaan ”gewoon” door.

Klantenservice: Voor alle vragen zijn wij gewoon te bereiken.

Kan mijn fiets gebracht of opgehaald worden als ik een afspraak heb?2020-12-24T08:23:19+00:00

Jazeker! Zorg ervoor dat je dit bij het maken van de werkplaatsafspraak even aangeeft.

Hoe zijn jullie te bereiken?2020-12-24T08:21:39+00:00

Wij zijn telefonisch, via Whatsapp, via Facebook, via de website of per mail te bereiken. Ons telefoonnummer is ook het nummer dat je kunt gebruiken om ons te Whatsappen.

Kan ik mijn fiets zonder afspraak brengen?2020-12-24T08:24:15+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij willen allereerst drukte voorkomen, daarom adviseren wij om contact op te nemen met ons voor je komt.

Wat is jullie winkelbeleid gedurende de lockdown2020-12-24T08:17:41+00:00

De winkel is vanaf 15 december 2020 gesloten. Echter is onze werkplaats wel geopend, dus een je fiets brengen voor een werkplaatsafspraak maken is wel mogelijk. Dit zal zo blijven tot en met 19 januari 2021.

Ga naar de bovenkant